Αποφάσισες να ταξιδέψεις στο εξωτερικό, διάλεξες τον προορισμό σου και τώρα πρέπει να διαλέξεις ξενοδοχείο. Πριν από δέκα χρόνια, πιθανότατα θα είχατε επισκεφτεί το κοντινό ταξιδιωτικό πρακτορείο και θα εμπιστευόσασταν τις συμβουλές των “ειδικών”. Σήμερα μπορείς να ψάξεις, να επιλέξεις και να κάνεις κράτηση μέσα από ταξιδιωτικές ιστοσελίδες. Αλλά πώς μπορείτε να καταλήξετε μέσα από τις χιλιάδες επιλογές που προσφέρονται; Και το πιο σημαντικό, εμπιστεύεστε πραγματικά τις φωτογραφίες και τις περιγραφές των ξενοδοχείων που έχουν βραβευτεί;
Οι κριτικές από άλλους ταξιδιώτες μπορεί να είναι χρήσιμες, αλλά πρέπει να είστε προσεκτικοί. Είναι συχνά προκατειλημμένοι, μερικές φορές με πολύ διαφορετικά κριτήρια και μπορεί να μην εξυπηρετούν καθόλου τα συμφέροντά σας. Πώς γνωρίζετε ότι τα χαρακτηριστικά που είναι σημαντικά για αυτόν που κάνει την κριτική είναι σημαντικά και για εσάς;
Είναι σημαντικό να αφιερώσετε χρόνο για να καθίσετε να σκεφτείτε τις επιλογές σας. Μετά από τόσες κρατήσεις για μένα και φίλους και μετά από τόσα ταξίδια, ανακάλυψα ότι πραγματικά η εμπειρία είναι αυτή που μετράει.
Όσο περισσότερες κριτικές διαβάζεις, τόσο περισσότερο παρατηρείς πώς τείνουν να συγκεντρώνονται στα άκρα. Από τη μία πλευρά, θα δεις θυμωμένους επισκέπτες που καταγράφουν την αγανάκτηση τους, από την άλλη, τους ενθουσιασμένους καλεσμένους που επαινούν αφάνταστα ακόμη και αυτά που δεν θα έπρεπε. Φαντάζομαι δεν μας εκπλήσσει καθόλου ότι τα ξενοδοχεία μερικές φορές δημοσιεύουν τις δικές τους λαμπερές κριτικές ή ότι αντίστοιχα σχολιάζουν τους ανταγωνιστές τους με κακές κριτικές. Όμως, τι είναι πραγματικά σημαντικό για εσάς όταν επιλέγετε ένα ξενοδοχείο;
Τοποθεσία: η τοποθεσία είναι πρωταρχικής σημασίας. Οποιοσδήποτε αξιοπρεπής κατάλογος ξενοδοχείων θα πρέπει να προσφέρει έναν χάρτη τοποθεσίας του ξενοδοχείου και της γύρω περιοχής. Θα πρέπει να υπάρχουν χάρτες απόστασης από το αεροδρόμιο ή τους σταθμούς τρένων καθώς και κάποια μορφή διαδραστικού χάρτη.
Style: είναι σημαντικό το στυλ του ξενοδοχείου να μας κάνει να αισθανόμαστε άνετα – σύχρονη ή παραδοσιακή διακόσμηση, επίσημο ή πιο χαλαρό. Θα πρέπει να ψάξεις για τις πληροφορίες αυτές και θα κρίνεις πόσο σου ταιριάζει.
Εστιατόρια, καφέ και μπαρ: Το τοπικό χρώμα είναι υπέροχο, αλλά τα εστιατόρια και τα μπαρ του ξενοδοχείου, εφόσον σε ενδιαφέρει, μπορούν να παίξουν σημαντικό ρόλο στη διαμονή σου. Θα πρέπει να γνωρίζεις την επιλογή, το στυλ, ενώ μπορεί να είναι πιο σημαντικό για σένα να υπάρχουν αντίστοιχα καταστήματα στην περιοχή του ξενοδοχείου. Μια καλή αναφορά ξενοδοχείου θα πρέπει να σου το πει αυτό, και ιδιαίτερα για τις παροχές πρωινού.
Παροχές δωματίου: το πιο σημαντικό κομμάτι, ειδικά αν δεν χρειάζεσαι άλλες παροχές από το ξενοδοχείο όπως γεύματα. Ο ιστότοπος του καταλόγου του ξενοδοχείου θα πρέπει να δίνει πληροφορίες για θέματα όπως το μέγεθος του κρεβατιού, η πρόσβαση στο Διαδίκτυο (το κόστος του, εάν υπάρχει WIFI ή ενσύρματη ευρυζωνική σύνδεση), οι δωρεάν παροχές, η θέα από το δωμάτιο και οι πολυτελείς προσφορές, επιλογή καπνίσματος ή δωμάτια για μη καπνιστές κ.λπ.
Υπηρεσίες για παιδιά: πιο σημαντικό για εσάς που ταξιδεύετε με την οικογένεια σας, θα πρέπει να μάθετε πόσο φιλικό για τα παιδιά είναι το ξενοδοχείο από τις πληροφορίες που δίνει. Ένα πράγμα που αξίζει να ψάξετε είναι αν το ξενοδοχείο προσφέρει υπηρεσία μπέιμπι σίτερ. Για τον ταξιδιώτη που επιθυμεί να αποδράσει από τα παιδιά, αυτό είναι φυσικά πολύ σημαντικό – ίσως ένα ξενοδοχείο που δεν είναι φιλικό προς τα παιδιά θα ήταν κάτι πιο κατάλληλο!
Εγκαταστάσεις αναψυχής: ο ιστότοπος θα πρέπει να προσφέρει λεπτομερή ανάλυση των υπηρεσιών αναψυχής εντός του ξενοδοχείου – σπα, πισίνα, γυμναστήριο, σάουνα – καθώς και λεπτομέρειες για οποιεσδήποτε άλλες κοντινές εγκαταστάσεις, όπως γήπεδα τένις κ.α.
Κάνε την έρευνα σου, λοιπόν, και ελπίζουμε να βρεθείς σε ένα μέρος που πραγματικά θα απολαύσεις!
Leave a reply